Monday, October 13, 2008

သ႐ုပ္ေဆာင္

"ကဲမင္းအလွည့္ေရာက္ၿပီ... ဝင္ေတာ့"
ဇာတ္ဆရာရဲ႕ေအာ္သံအဆံုးမွာ ကြ်န္ေတာ္ဇာတ္စင္ေပၚကိုအလိုလိုေရာက္သြားခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ အလွည့္ေရာက္တာအေကာင္းဆံုးပဲ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ စကားလံုးေတြအျပည့္အသိပ္နဲ႔ ေပါက္ကြဲထြက္လာတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်လိုက္တယ္။
".... ...... ..... ....... ...."
ထူးဆန္းစြာနဲ႔ပဲကြ်န္ေတာ့္ပါးစပ္က ဘာအသံမွထြက္မလာခဲ့ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ အံ့ဩသြားတယ္။ ခ်က္ခ်င္းပဲ ဇာတ္ဆရာကို လွည့္ၾကည့္ၿပီးကြ်န္ေတာ္သိလိုက္ပါရဲ႕။ ကြ်န္ေတာ္သ႐ုပ္ေဆာင္ေနရတာက အ အ ခန္းေလ။ မြန္းက်ပ္မႈေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေမာလာတယ္။
"ေနာက္တစ္ခန္းအတြက္အသင့္ျပင္ထား" ဆိုတဲ့ ဇာတ္ဆရာရဲ႕အသံနဲ႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ ဇာတ္စင္ေနာက္ကို ေရာက္ခဲ့တယ္။ နာက်ည္းလိုက္တာ။ ေနာက္အခန္းေတြဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ကြ်န္ေတာ္ အ ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနရဦးမွာလဲ???။ ။

2 comments:

ဗီလိန္ said...

ေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ ရွင္းရွက္ူေလူနံႊထိတည

Kaung Kin Ko said...

ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ။