Friday, August 24, 2012

သူတို႔ ငါ့ကို စ ညာေနၾကၿပီ



 
အၿပံဳးတ၀က္ ဆိုေပမယ့္ ...
က်ေနာ္ ... ယံုေပးလိုက္ပါတယ္ ...။

ဒီလိုပါပဲ ... ေလာကႀကီးရယ္ .....။

က်ေနာ္က ...
`ဗ´ထက္ခ်ိဳက္ေလာက္ေတာင္
ဟန္ေဆာင္ မေကာင္းတဲ႔ ေကာင္ပါ ...။

ေျပာင္းျပန္ ျမင္ေနၾကသူေတြကို
.... .... ေျပာခ်င္တယ္ ...။

က်ေနာ္က ... `၀´လံုးေလးဗ် ...။

(ခြင့္လႊတ္ၾကပါ ...)
အဲဒါ ... က်ေနာ္ `မဲ႔´ လိုက္တာ ...။      ။


3 comments:

လင်းခေတ်ဒီနို said...

က်ေနာ္က ...
`ဗ´ထက္ခ်ိဳက္ေလာက္ေတာင္
ဟန္ေဆာင္ မေကာင္းတဲ႔ ေကာင္ပါ ...။

ဒီလိုပါပဲ ေလာကႀကီးရယ္တဲ့ . . ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း လက္ခံမိတယ္ ေလာကႀကီးက ဒီလိုပါပဲ ဆိုတာ . .

လင္းေခတ္ဒီႏို ခ ဗညားရွိန္

ညလင္းအိမ္ said...

အိုး ... ဟိုး ...
၀ လံုးေလးက မဲ႔ လိုက္တာ ...
အေတြးလွတယ္ ကုိေႏြဆူး .. း)

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

အေတြးေကာင္းတဲ႔ ကဗ်ာေလးအားေပးသြားတယ္ေနာ္..
ခင္တဲ႔ မုိးနတ္....